Receptionist/Ekonomiassistent

Receptionist/Ekonomiassistent

Örebro 2018-12-17

Vi söker med kort varsel en driftig och serviceminded receptionist/ekonomiassistent till ett uppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget startar omgående och är till att börja med en bemanning som sträcker sig under våren 2019 med möjlighet till förlängning.

Arbetet består bl a av att ta emot inkommande samtal, ta emot besökare samt diverse övriga administrativa sysslor som kan tillkomma i en reception. Som ekonomiassistent är du behjälplig med ekonomiarbetets olika delar och arbetar nära företagets ekonom främst med sammanställningar i Excel.

Arbetstiden är måndag till och med fredag kl 08.00-16.45. Placering i Örebro. Tjänsten är tänkt som heltid men går att erbjudas som 80% om så önskas.

Vem är du?
Du har minst några års erfarenhet med dig från liknade arbete. En viktig del i den här tjänsten är att du har en naturlig fallenhet för administrativa arbetsuppgifter samt för att ge god service och har lätt för kontakter med dina kollegor och kunder. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Som person är du noggrann, flexibel och kan prioritera då uppgifterna är varierande. Du har goda IT-kunskaper, främst i Excel.

Ansökan
Tjänsten är till att börja med en bemanning via Personalpoolen Mellansverige AB. Du söker tjänsten genom att registrera dig med CV och personligt brev på www.personalpoolen.se/lediga-jobb. Sista ansökningsdag är den 17 december 2018. Observera den korta ansökningstiden. Urval sker löpande så sök redan idag!

Välkommen med din ansökan!